onsdag 1 september 2010

' wooop

Idag har jag städat SUNNY både inne och ute så nu skiner min lilla stjärna. Vill inte sälja min älsklingsbil. Den är fin och ful och bäst. Sen blev det Ullared och när jag är där är jag duktig på att bränna pengar på onödiga saker detta var lite av vad jag handlade

Bodylotion,hårspray,shampoo,balsam,tandborste,rakhyvle,mysdress(DÖSNYGG),målarbok(till resan), handukar(tyckte mamma behövde det)nagelack, hårsnoddar,klämmor, trosor och ögonbryns och ögonfransfärg. Egentligen inget vettigt men det är jag det :)

Om 24 h sitter jag i bussen på väg till CLUB SIDAR (vårt hotell) om jag nu inte dör på flygresan, blir fan diarré anfallig bara jag tänker på flygresan. Tur att jag kan knarka lite tabletter innan vi lyfter så jag är total väck på resan. Tablett missbruk är okej om man ska flyga. Kan ju också hoppas jag har en snygging jämte mig som kan hålla min svettiga hand. Tänk vilken syn om man blir sugen på sex istället för att vara rädd för att störta.

Sen ska jag spendera en vecka i värmen och bara ha det jävligt bra.
För de andra som GLÖMMER min födelsedag..... FYFAN!!!!!


Nu ska jag noppa mina buskiga ögonbryn sen ska becca färga dem (fast det vet hon inte än)

Puss på snoken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar