lördag 25 september 2010

' vuxenpoäng.

Jag är jävligt stolt över mig själv. (Bara så att ni förstår det)

Jag har haft en bakfylla att inte hänga i granen, kollat igenom 5 olika serieravsnitt. (eller vad kallar man det?) Sen har jag jobbat. Nu sitter jag här och känner mig lagom bra. Tackat nej till tre fester, det var inte igår jag blev tillfrågad om så många på samma dag! Eftersom jag håller på att gå in i vuxen världen så tackade jag nej. Istället, sitter jag här och har ont i min mage och tycker att Lördagskvällen blev ganska bra ändå.

Rebecca tycker tvunget jag ska sova där, jag får helt enkelt se vad jag känner för. Det är en sak att vara fulla tillsammans det är en annan när en är full och den andra nykter. Då kan det bli ganska jobbigt, speciellt om man ska sova. Fast jag gillar Becca hon är lika sjuk som jag hon är bra hon!

Måste berätta om andra vuxenpoäng jag samlade på mig igår. Istället för att köpa en klänning jag tyckte om lite, köpte jag mig en vinterjacka. Känns som det är lite viktigare...


Orkar inte skriva mer.. längtar tills torsdag samtidigt som inte...
Tror fan det är därför jag har ont i mage, okej... det är spriten men vaddåda.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar