tisdag 14 september 2010

' ojojoj

Det var riktigt längesedan jag var såhär trött, det verkligen gör ont i hela kroppen. Fast man lever bara en gång och känns dumt att sova bort det livet. Så jag gick upp hyffsat tidigt 10 (lite solt) skulle gått ut och gått men när jag insåg att nya gossip girl och 90210 kommit ut så var jag ju tvungen att titta. Sen var det dags att hämta syster. Åkte och handlade mat,godis (jag vet...fyfan) och hyrde film. Fisungen somnade mitt i filmen så då läste jag sofies mode. Så kul var det, men jag älskar när jag och syster har mysdag!!!

Nu säger jag ju inte detta bara för hon är min syster... men den jävla ungen kommer få vem fan hon vill när hon blir stor. Hon är både söt och vacker på samma gång. Roligt för henne mindre kul för mig när jag blir gammal och rutten och min snygga lillasyster komma där och flirtar med min man.. Haha okej, min lillasyster är världens snällaste så det skulle aldrig hända. Sen är hon smartare än de flesta 8 åriga flickor jag känner.. SÅ OM JAG ÄR STOLT, JA!!!

Sen blev det jobb och jag var dödstrött .... så det gick väl okej.

Imorgon är jag ledig och ska fixa utskrift till rummet, pw med becca och träna.

HA en fin tisdag.
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar