lördag 18 september 2010

' i can do this

Det är mycket som händer nu samtidigt som ingenting. Jag kanske ska flytta i oktober om allt bara går som planerat och gör de inte det så skjuter jag skallen av mig. (Det där var ett stort skämt) Fast jag borde ha lite tur nu, det borde vara min tur att sväva på rosa moln eller?

Idag var jag på Ullared med Hanna och inhandlade: Tallrikar, muggar, skålar, mindre tallrikar, salladsskål och en tavla (haha jag vet att det inte direkt är det första man behöver) Men eftersom min ekonomi är urusel denna månaden så gör jag det bästa av situationen. Önskar lite att jag aldrig åkt till Turkiet så jag hade haft lite bättre ekonomi.

Idag jobbade jag fast jag egentligen var ledig (behöver pengar) Imorgon ska jag också jobba sen blir det fest och jobb på söndag.

Idag sitter jag hemma och ja jag vet att det är fredag men det berör mig inte speciellt mycket. Har inga problem att umgås med mig själv en fredagskväll. Kanske låter det lite mobbat fast jag har verkligen inga problem med det. Borde det inte ge mig vuxen poäng och flickväns poäng? JOO!! Mamma tycker jag ska finna mig en man jag kan bo med.. jag tycker det är bättre med en man som har sitt och samtidigt är hos mig ibland. Så det är vad jag ska finna mig..... eller har jag redan en? :)

Nu ska jag sova, sova så jag är pigg till imorgon. Sen ska jag be till högre makter.... tills den sista september så jag slipper skjuta skallen av mig..


Nu är jag ensam och mörkräd...... puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar