onsdag 15 september 2010

' förhelvete


Tittade nyss på det omtalade Kungar av........ att göra bort sig totlat! Jag måste säga att jag tycker synd om människor som ställer upp i sånna pogram. Vafan tänker dem på? Hur jävla många vill anställa någon av dem sen? Nu kanske livet känns jävligt tufft, de får gå på någon kändis fest då och då. Hur tufft är det att svenska folket sitter och äcklas och skrattar åt dem på tv?

"Man lever bara en gång" - exakt! Vill man göra bort sig fullständing under det livet och ses som en stor idiot? Upp till var och en. Själv har jag lite störra drömmar än att knulla på tv. Nej, jag vill inte vara elak. Tycker bara att man borde ha lite mer respekt för sig själv.


Annars sitter jag och funderar ut min framtid som jag själv anser ser jävligt färstark ut. Det finns så mycket jag vill göra men så har man de där dumma tankarna som "kommer jag klara det?" .. vi får se. Sälen blev det tyvär ingenting med, det var lite tråkigt. Fast det väntar nya möjligheter. Fått förfrågan att jobba på ett hotell i turkiet nästa sommar. Även lite annat smått och gått...


Nu ska jag bara ta tummen ur röven och bestämma mig. Flytta? eller stanna?

Vem vet kanske ska man knulla inför hela svenska folket och bli en b-kändis .. Nej, nu ska jag va seriös. Jag tycker fan synd om dem och tycker inte svensktv ska förstöra får så många som gjort en stor miss...........


Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar