söndag 29 augusti 2010

' tell me

Tell me what to do?

Jag vet att det är höst, jag vet att det är höst. Höst betyder deppighet för mig. Det betyder sömnlösa nätter och ont i magen. Det betyder att ja har svårt att se någon ljust i varje dag. Jag försöker allt jag kan, men ibland går det bara inte. Jag önskar jag kunde göra som Catrin och bara rycka upp mig, men jag klarar inte det. Jag hatar det, jag hatar det mer än någonting annat.

Mamma och jag började bråka innan och jag höll med henne "Jag försöker dra ner alla i mitt svarta lilla hål" Kanske har hon rätt, men jag behöver också henne. Varför kan inte bara vi spendera en dag tillsammans? Jag blir arg, arg för att hon alltid är med honom. Alltid.

Jag blir trött och arg för att jag känner mig ensammare än jag någonsin gjort. Som jag sitter och tittar ut från fönstret och ser alla andra har någon. Sen tänker jag efter och vet att jag har någon men det försvinner....


För det är höst, jag hatar höst och jag hatar mig själv för att jag inte bara kan rycka upp mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar