onsdag 23 juni 2010

' vad gör jag för fel?

Säg mig vad jag gör för fel? Ger mitt hjärta till fel pojke och flicka.
Får det sönder stampat och lämnat i min hand.
Säg mig, vad gör jag för fel?

Flickan vars var en bästa vän.. flickan man gav alla sina drömma och funderingar till. Flickan man höll tal till inför över 20 personer. Flickan som är den sista som borde göra såhär.

Så säg mig vad gör jag för fel?

Jag vill bara skaka av mig allt, allt som hänt de senaste halvåret. Jag vill bara glömma, glömma allt. För det är på tiden att börja leva igen, men hur?
Det finns så tomma hål efter personer som ska vara där, som är menade till att vara där som bara lämnar mig.

"Everybody leaves " skrev jag på min pärm när jag var 15 år. Så var det då och så är det nu. Så säg mig vad jag gör för fel?

För jag fick lära mig att man inte stampar på någon som ligger och man aldrig får en annan männsiska att falla med verken handlingar eller ord. Kanske, kanske har jag bara en klok mamma.

Så förlåt att jag skriver av mig i min blogg, men säg mig gärna.
Vad jag gör för fel? För snälla, jag vill veta. Vag fan jag gör för fel..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar