onsdag 5 maj 2010

' vågar jag?



Vågar jag ge mig ut och titta på när tjejerna spelar match, en match jag inte kan vara med på. Vågar jag? Mamma säger; gnäll inte till mig sen.. Jag tycker inte en mamma borde få säga så, för då vet jag inte vad jag ska göra. Just precis i detta ögonblicket önskar jag att jag kunde spy upp lite mat. För jag åt alldeles för mycket så kan knappt gå. Ni vet när ni ätit så mycket att bara andas är jobbigt? Precis så känns det nu. Vi åt min nya favorit. EGEN potatissallad (inte alls så som ni tänker er) sen hade vi grillad kycklig och min specialvitlöksås. Vilken tur att jag inte ska ut och kyssa grodor ikväll.

Gjorde även något jätte roligt precis, mamma ville veta hur alla såg ut som jag pratar om. Så jag letade upp en massa kort så hon kunde få sig en uppfattning hon också. Fast mamma har redan bestämt sig för vem jag ska bli tillsammans med. Tråkigt värre, är det någon jag absolut inte bestämt eller kommer bestämma mig för i någon framtid. Min mamma är söt och nu ska jag trotsa henne och få skit för det sen.


Jag behöver sociala människor jag mår dåligt av att ligga här... riktigt dåligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar