torsdag 6 maj 2010

' allvarligt

En lång dag i skolan där vi näst in till bara suttit och pratat skit. Jag gillar mina flickor. Det är det enda roliga med denna dagen. Nu skulle jag kunna storlipa för att denna veckan har jag inte rört mig ett skit och fan bara ätit godis och skit. Vad fan hände med mig? Skojar jag med mig själv? Allvarligt? Skulle kunna lipa för jag slänger all träning åt helvete, verkligen åt helvte! Det blir fan ingen godis denna helgen, det kan jag FET glömma. Fy.... nu är det så jag kan gråta på riktigt haha fan vad jag är töntig.

Har suttit i 90 minuter och frusit häcken av mig, hade jag inte urininfektion innan så lär jag ha fått det efter den. Skämt och sidor, jag börjar må bra igen. Satt och frös tillsammans med Sanna, Becka och Emma. Fem filtar hjälpte inte en jävel ikväll inte. Fyafan! Synd att man redan badat en gång idag annars hade jag lätt gjort det igen... fyfan ja.

Imorgon är det en jobbig dag med skola, läkarbesök, match och förhoppningsvis fest. Ja det är vad jag hoppas på minsann.

Nu ska jag fan göra situps... det här är äckligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar