onsdag 5 maj 2010

' typiskt



Började dagen med att jag trodde jag skulle till skolan men precis som igår innan jag skulle sova. Kunde jag glömma det, för att gå omkring och tro man ska kissa ner sig är ingenting för mig. Så in till läkaren så har jag fått urininfektion och får nästintill inte gå ut. Det här är jätte kul, verkligen sista studentfesten och jag skulle vara med mina sköna brudar så MISSAR JAG DEN. JAG MISSAR DEN :( jag skulle kunna börja gråta så deppig jag är. Det blir inte bättre av att jag sitter här och mår as illa. Just nu är mitt liv inte på topp. Så det blir bara att stanna inne idag, inte ens matchen kan jag vara med på.


Har knappt rört mig ett skit denna veckan, så även där känner man sig usel. Stackars min mamma också haha hon skämtade idag om att hon skulle lämnat mig på tippen. För det är sant, jag vet fan ingen som får så mycket skit som jag. Till och med min läkare tycker synd om mig att jag råkar ut för allt sort skit.

Måste ha världens sämsta immunförsvar haha.


Nu ska jag deppa vidare. Ha en tråkig kväll alla 3:or

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar