tisdag 4 maj 2010

' orättvist

Idag är jag och min kropp inte vänner. Jag mår illa så fort jag är uppe igen och det är ungefär allt jag kan tänka på. Så idag tog jag tummen ur röven och ringde och boka läkartid. Det kan ju knappast bli värre, även om jag inte tror det är något och de kan göra något åt det. Så kanske de kan vara med spesifika vad jag behöver i min kropp för att må bra. Så idag funderar jag på att hoppa all träning, vi får se. Ut och gå är inte att överdriva och rensa tankarna är skönt.

Jag var inte ens i skolan för en lektion eftersom jag lyckas dra på mig bloskatar igen hur fan lyckas jag. Så fick springa på toa gång på gång. Bloskatar(om det stavas så) är att det känns som man är kissignöde hela tiden och när du kissar så kommer där nästan ingenting. Förlåt för informationen, fast så är det. Så jag ville inte gå där och känna att jag snart skulle kissa på mig. Så jag tog bussen hem och sitter nu invirad i en varm filt.

Annars är det bra, riktigt bra :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar