måndag 3 maj 2010

' tjockt med drama.

Borde sova, borde ligga i sängen och i alla fall försöka sova. Fast det går inte efter att i fyra veckor varit uppe till 1-2 på nätterna. Hur sjutton ska jag vända dygnet? Vi får väl försöka. Skrivit fyra sidor på mitt projektarbete och snart är slutet där. Den blir antagligen tryckt upp i 10 exemplar så det är lite kul. (Om det nu blir så som vi tänkt oss vill säga) Ananrs har jag inte gjort något speciellt vettigt. Mått äckelilla och glömde åka till apoteket, eller glömde. Slapp tanka. Orkade helt enkelt inte lära mig sånt skit. (ÖH hur svårt kan det vara tänker ni) Ni har inte ett tanklock som sitter som sten och därför inte ork att ta upp det och pallar inte hålla i slangjävlen...... självklart kan man väl ta av locket först, men då kan man få stå där i 10 minuter och se jävligt dum ut.

Sen tränade jag och min fot höll fram tills jag skulle ta av tejpet, vill inte ens prata om det. Sen låg jag och ylade som en tönt över hur ont det gjorde och jag hatar min fot. Jag hatar, hatar hur ont det fakitskt gör att få upp en stukning.

Nu känner jag mig tjock efter lite gott och blandat och måste sova.
Tung dag imorgon.


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar