måndag 3 maj 2010

' 3 maj 2010

Jag tycker det är komplicerat att skriva 2010 vet inte riktigt varför.

Igår kom Julia, steph och emma hit och tittade påm film. Emma brände sönder sina popcorn totalt sen luktade det bränt i hela huset. Kjelle och beppe kom inom och sa hej, ingen vet riktigt vad de hade på hjärtat. Emma berätta ångestladdande saker för mig som jag totalt hade glömt bort. Sånt är inte jätte roligt, fast jag får väl bjuda på det.

Idag har jag varit duktig och skrivit nästan fyra sidor på mitt projektarbete ska snart sätta mig och skriva igen. Sen ska jag åka iväg och tanka hur sjutton det nu ska jag. Jag antar att det är på tiden att jag lär mig det, eller? Sist så tog dem 220 :- som jag fick tillbaka för en vecka sedan. Men ändå, tanka är komplicerat. Fast får väl lära mig sånt för att få vuxen poäng. Ska även ner till apoteket och köpa järntabletter då jag mår illa som ett jag vet inte vad.
Fast jag åt innan så mår jag ändå illa, annars brukar jag må bättre efter jag fått i mig någonting. Blir det inte bättre efter tabletterna så blir det in och ta provet för det här är konstigt.

Fast ska iaf testa dem nu, så får vi se. Här inget vettigt att skriva, mer än att det blir träning sen. Får se hur länge foten håller....... :(
Vill verkligen inte det här, jävla hmmhmm stukning!!!!


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar