måndag 12 april 2010

'utvilad.

Jag vill inte och orkar inte laga mat. Vorde så lätt att åka och köpa istället.. men NEJ! Jag ska laga mat.. men vad? Vi hade knappt något hemma och tanken på att åka och handla mat är ännu jobbigare. Har precis varit ute och gått en lång runda i det fina vädret. Jag längtar till min lön för då ska jag åka och köpa riktiga löparskor och i alla fall börja smått med att springa och se hur mycket mina fötter pallar. Nu blir det iaf att gå fram tills dess.

Missar ju matchen och träningen idag... as tråkigt! Fast jag ska tjäna pengar så att jag nästa månad får en fin lön! Javisst! Nu ska jag sluta tjata och tänka på hur jag vill att min mage ska se ut och göra en lunch efter det.. jajemen :)

ps; the good wife är en riktigt bra serie :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar