fredag 23 april 2010

' saknar inte.

Förr var fredagar den värsta dagen jag visste. Eftersom jag visste att jag alltid skulle bli dissad och det skulle bli bråk. Nu är fredagar den mysigaste dagen på hela veckan. Fast att jag ännu en fredag, den tredje irad ska spendera den med mamma och hennes pojkvän och titta på så ska det låta ( i love that show!!!! ) och äta gotte. För det är stunder som denna fredagen jag tycker är så fruktansvärt sköna.

Jag älskar att inte göra någonting ibland (okej ganska ofta) fast ändå har jag ett sug för alkohol ikväll men nix. Det gör inte så mycket eftersom mina fina vänner inte heller ska göra något speciellt ikväll så är det inte så svårt att sitta hemma.

Inatt sov jag uselt, behöver jag ens nämna att jag sov själv. Min vän erbjöd sig att hämta mig och köra hem mig tidigare en tuppen idag. Fast det hade blivit krångligt och jag vill faktiskt inte vara till besvär. Så jag tackade nej och tog ett långt bad istället. Klockan halv fyra inatt ångrade jag mig bittert, tror iof inte jag sovit bättre med sällskap. Nix!

För övrigt så är jag och min kära vän bara vänner. Förstår ni, vi BARA sover ihop! För vissa är det svårt att förstå, men inte för lilla mig.

Nationella gick nog bra idag, jag gjorde lite annorlunda. Antingen går det hem eller inte. Men tror det ska gå hem, det kändes bra iaf. Kul att träffa alla igen även om det bara blev en snabbis! Fast herrejisses vad jag kommer sakna mina vänner efter studenten :(


Nu ska jag gå och göra dipp. För övrigt så har jag nog gått upp allt jag gick bort igår. Så imorgon bli det upp i tid och gå ut och gå.

PUSS :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar