lördag 24 april 2010

' ohobaby.




Snuvig och konstig i halsen det är så det ska vara en fredagskväll. Fan vad nice. Tönt Cornelia titta på så ska det låta och jag gillar det lika mycket denna veckan. peter settman är fan KUNGEN! Jag skulle fan avguda om han var typ min jag vet inte vill ju träffa han ofta så han hade fått vara min vän som umgås mycket med mig. Då hade jag haft ett jävligt roligt liv. För jag älskar hans personlighet han är bara skön på sitt enkla perfekta jävla sätt. Det är så det ska vara, verkligen!

Beppe ringde och ville ha skjuts och jag är snäll och ställer upp. Kjelle ringer bara två timmar innan de ska åka. Så det vara bara att sitta där halvlökig och vara social. Nej jag skäms inte, vafan skulle jag? Så nu sitter jag här och väntar på att klockan ska ticka två så jag kan hämta dem och senare avnjuta min underbart sköna säng. På tal om säng så måste den byta påslakan som FAN. Så kan det vara, inte okej!

Jag som är riktigt noga med sånt, för finns det något skönare? NO! Jag är arg på min kära vän som är dum. Han bara tror att jag ska komma när det passar honom. Fan där ljög jag som en apa, fast jag gillar att skylla ifrån mig. Så det gjorde jag idag, förlåt. Stackars honom tog det och bad om ursäkt för något han inte gjort. Jag antar att min vän är alldeles för snäll för mig. Han kanske borde slå mig på käften så jag skärper mig för ibland skulle jag nog förtjäna det. Så förlåt!

Även om han inte läser så känns det lite bättre att jag bett om ursäkt ändå, får väl sända mig ett sms och erkänna mina brister. (trodde inte jag hade några) bäst att säga att jag driver med er annars blir det snack som vanligt.

Nu ska jag underhålla mig själv med fin ny musik.

PS: Valborg blev genast 1000 gånger bättre! Nu känner jag mig trygg igen!



PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar