onsdag 21 april 2010

' road mix

Pappa kom och hämtade mig och vi åkte till hans nya lägenhet som jag fortfarande har svårt att vänja mig vid. Jag var så äckligt godissugen igår och kunde inte stå emot när Lisa också blev sugen. Så vi bestämde oss för chips och i kör sa vi "vad gillar du för dipp" sen skratta vi länge. Så fader och jag åkte iväg och köpte godsaker. Jag har kört en automatare för första gången och anser att det inte är en BIL!

Så jävla fjantigt och tråkigt. Nehe, det ska vara med växellåda så man har lite kul i sin bilkörning. Sen gillar jag inte jeep. De är för stora för lilla mig, jag vill ha en liten sportsötbil haha. Halv 2 körde vi och det tog evigheter. Pappa fick stå ut med min "skönsång" hela vägen till flygplatsen för annars somnar jag. Så det är ett skit bra tips bränn en cd med låtar du kan och sjung för fulla halsar och det funkade riktigt bra.

Syster och Pangan var inte på det bästa humöret och jag kunde inte hjälpa att reta dem. Mitt i allt när vi sitter och snackar om naturkatastofer så får jag en nätt/hård smäll på kinden för pangan ansåg att man vaknade till då. Vilken idiot haha fast det var riktigt kul. Väl hemma halv 7 imorse så somnade jag jävligt snabbt och sov till halv 2 idag.

Vad fan har jag gjort idag? Ingenfuckingting!! Längtar till salladen jag ska göra coh träningen ikväll det är väl typ det. Stegräknaren ska på idag också, jävla skit att jag glömde de förra jag som sprang röven av mig.


Imorgon har jag tänkt erövra skedans place han vet inte om det än, men vaddå da. Klart han vill ha sällskap av mig, vem vill inte? hahahhaa :)


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar