tisdag 20 april 2010

' lite spa?


Sienna Miller är sjukt vacker!!!

Nu har jag sprungit fyra km och gått tre. Känns underbart att mina fötter klarar mer och mer och att ja även sprang på asfalt idag! HAPPY! :) Kände mig duktig som sprang nästan HELA rundan hem. Fuskade lite de sista 200 meterna då min fot gav känningar. Skulle egentligen följt med becka och gått ut och gått fast jag orkade inte. Funderar på att ta en runda senare ikväll, bara kanske.


Idag ska jag hälsa på Pia och prata lite skit och sånt där trevligt. Sen ska jag ha en spa dag för det är jag sugen på. Fixa håret med inpackning, peeling av kropp, annsiktsmask, fixa ögonbrynen och naglar sen hittar jag säkert massvis med fler saker att göra. Är riktigt sugen på att ha en Cornelia dag så känner man sig snygg och fin sen. Så varför inte? Det får det bli ikväll, javisst!

Nu sofies mode sen projektarbete... JA! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar