tisdag 9 mars 2010

' who says




Åkte hem från skolan och tittade på lite serier och somnade på soffan. Vaknade av att jag trodde jag trillade så ryckte till så hela bordet skakade. Det var riktigt obehagligt. Satt och små skratta åt mig själv som var lite rolig.. men visade sig att en annan var mycket roligare. "haha, ursäkta jag trodde du var min tandläkare. Du verkade så intresserad av min min :)" Det är inte ofta jag skrattar högt bara sådär, men det gjorde jag. Mamma ville veta vad som var så roligt, men nej. Allt kan man väl inte berätta heller. Sedan blev det solning eftersom min hud inte gillar sprit så visar det det starkt! Så solasolasola.

Imorgon ska jag göra en redovisning.. förstår bara inte hur. Fast det löser jag imorgon. Får väl improvosera fram något magiskt. Det är dumt att oroa sig i onödan. Hur är det annars: Det är bra som vanligt, kanske någon smula bättre till och med. Jag gillar att känna mig uppskattad, gör inte alla det? Jag tror det.

Glömde ju berätta att jag varit duktig och gjort pastasallad till lunch imorgon. Jappjapp. Nu ska jag hoppa i duschen sen försöka sova mer än 7 h.


Du vet att jag behöver dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar