torsdag 11 mars 2010

' vad ska det bli av mig.

Cornelia Cornelia Cornelia Cornelia!!!!!!


Ibland blir det väldigt trött på mig själv, just nu har jag lust att gräva ner mig i ett hål och inte komma upp på väldigt länge! Vad fan tänker jag med?! Om jag nu tänker överhuvudtaget!!!!!!!! Studentfest igår, vafan ska jag dit och göra? Åkte hem efter ha varit där i ca en halvtimme, knappt? Förfesten vad kul! Så det var bra, jag blev full.. men inte så full. Sen körde snälla rara Sandra mig, jag fick ett vafan det nu va för bokstav till en helt annan bokstav så vi kom lite fel. Fast det löste sig.

Inte många timmars sömn inatt.. helt död! Klockan sju var jag hemma imorse och ville verkligen bara dö just då. Av många anledningar............... Nu sitter jag här, mår lite bättre och ångesten är värre. Drack precis en 30 cl cola för att komma till liv nu hoppas jag att den kommer upp igen. (skoja) eller kanske inte.

Funderar på att ta bilen till bussen och åka in till skolan ändå... what to do? Får se, får se. Ikväll blir det träning sen vet jag inte.


VILL inte vara ensam ikväll iaf..... det är en sak som är säker!


PUSS på mina konstiga val :)

"Vad ska det bli av dig Cornelia, man får inte leka med andras känslor"

Så sa min mamma till dig... försöker fortfarande lista ut vilket av det som var värst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar