måndag 8 februari 2010

' väntan.

Jag var helt säker på att träningen började sex så slängde snabbt ihop en tonfisksallad och gjorde mig klar. Men så börja den sju.. så nu har jag en hel timme på mig att kolla ut och vänta. Jag är så stolt över mig själv (förlåt att jag tjatar) men jag sa nej idag också till fyrkanten och gårdagens godis ligger i soptunnan. Dumt att det ska ligga framme så man blir sugen och ligger det där vill jag absolut inte ha det.

Jag tror att jag kommer klara mina kilo denna månaden om jag verkligen sköter denna veckan. Imorgon blir det träning efter skolan. Vet dock inte hur glad mamma är över att bilen kommer vara borta hela dagen. Något lite kul var "Mamma kan du köra mig till bussen imorgon?" - men du kan väl köra själv?! "Ah just det" haha. Det enda som saknar i gullan är en bra CD så måste genast brännas. Har varit duktig och bytt påslakan. Imorgon blir det storstädning!!!!!

Annars: Annars är det riktigt bra, jag vet inte när jag var så här positiv till allting. Det känns bra, riktigt jävla bra faktiskt! Jag har de finaste och bästaste vänner en flicka som jag kan önska mig. Att somna är inte längre något problem och dagarna går sjukt fort och jag får gjort saker. Nu är det enbart skolan och jobb som ska fixas.


Längtar redan till nästa helg.......... :D

PPPPUUUUSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar