onsdag 3 februari 2010

' vafan är det här-

Vara glad, vara ledsen. Skratta eller gråta. - det är så jävla roligt att vara jag!

Mitt humör går verkligen upp och ner, känner mig som 14-15 igen. Tråkigt att allt ska behöva vara så jävla svart och vitt! Behöver folk omkring mig 24/7. Känner mig ensam, fast att jag vet att jag bara kan ringa ett samtal så finns folk där. Ändå känns det så, så totalt värdelöst att jag börjar skratta åt det.

FAN vad patetiskt jag är, allvarligt talat! Det är sant, jag erkänner. Hur mycket bättre blir man av att lyssna på deppmusik? Så typsikt oss tjejer! Bläää! Som han sa " Du har förfan hela livet framför dig " .. om jag har!!

Imorgon ska jag äntligen skicka ut mitt cv och försöka få framtiden att bli bra. Mina kilo ska väck!!! Äntligen fått hem en våg så nu blir det att väga sig varje dag och imorgon ska jag ta ett extra pass eftersom det inte blev något idag!



"You said that you always should stay as my friend.. i've been loking everywhere you're not here... whould you if I had asked you?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar