onsdag 3 februari 2010

' tredjedagen.

Kom inte till skolan idag, bussarna gick inte. Men kom igång sen vid 11, så åkte in och körde. Gick sådär, kunde gått bättre. Nu sitter jag och är hungrig. Det är det hemska med min nya diet att jag knappt får äta något. Känner mig också urkass som inte kan träna idag. Vill verkligen och behöver, hade längtat så mycket. Men körkortet är viktigare.

Idag köpte jag en present till mamma och smycken, linnen och mascara till mig själv. Vädret gör mig jätte deppig, går inte att göra något och gillar inte att stå och frysa jämt. Inte kul att köpa glada färger nu heller, för det känns alldeles för somrigt till det här vädret. ..

När jag kommer hem ikväll ska jag göra situps och skriva mitt CV så jag kan skicka ut det lite här och var. Får jag jobb, så har jag en tanke på att skriva upp mig på en lägenhet (mer kan jag inte säga nu) .. men som sagt, kanske det blir så.
Vi får se vi får se..

Nu ska jag äta lite sedan göra mig redo för att köra till halmstad.

För övrigt; Det är inte okej! Hur kan man göra så mot någon annan?
Det är inte lönt att försöka förstå sig på det heller...


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar