torsdag 25 februari 2010

' öh?

Skrev precis ett inlägg men det försvann.. skit roligt.

Fick spontan ryck och åkte med moster och kusin till ullared. Aldrig mer dit fattig. Ligger alltiså 1000 i back. Fyhelvete vilken månad jag ska få lida mig igenom. Handla det viktigaste i alla fall.. om det nu var viktigt som mamma sa. För mig var det ;) Fick hem klänningen och där är en jävla bläckfläck. Det är fan inte okej!! RIktigt arg så imorgon blir det att ta tillbaka den och hoppas för dem att de har en ny annars kommer någon börja gråta floder (du gråter inte så lätt) JO MAMMA! Depp över att det inte blev någon träning så blir bara att lägga sig och göra mina jävla situps.. Varför får man ont i nacken? Har aldrig fattat det?! (mina 100 läsare kan också börja kommentera) TACK!!!!

Nu sitter jag här och är depp över att vissa är på vallåsen och min plånbok skriker nej. Sur för att ingen vill se bio.. ledsen över att någon jobbar så de inte blir tid med den personen heller........... öh! Inte alls roligt att heta Cornelia Karlsson just i denna sekund. Fast frågar du mig om fem är det ganska bra igen.

Imorgon blir det kanske förtära alkohol själv... när alla ska till halmstad (JAG VILL OCKÅS) men fuck no! Ska tjäna pengar så jag blir en smula rikare.... Mars kommer bli en jävligt jobbig månad om jag får säga det själv. Var fan är min prins i den snygga bilen som ska ta med mig på äventyr? .. IKNOW! ;)

Har också insett att de kommer bli en resa i sommar.. YES! Nu är det bara personerna som är på som också ska ha pengar. Annars får jag väl åka med mig själv. Är ett ganska bra sällskap.


För övrigt: Så är jag jävligt nöjd med gårdagens inlägg. Riktigt nöjd till och med. Många förstår inte ett skit av det... sen är där ett dussin som vet hälften. Men det är så jävla lätt att peka ut andras fel och inte inse att man gör precis samma fel mot en annan. Shame on ..

en vecka.... och det är redan jobbigt. Jag har mer en ett problem.
Fan ta jobb när jag är ledig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar