fredag 26 februari 2010

' OH YES



Jag och min blogg är itne längre vänner eftersom jag får skriva nya inlägg hela tiden!!

Har köpt en ny älskling och den fanns i helsingborg. Jag tror det kan bli riktigt bra faktiskt. Såg lång och smal ut och det var ett +. Fan ta mina tuttar om de krymper mer då blir jag inte alls glad!!! Brukar itne bry mig om att jag har små tuttar fast nu börjar de försvinna och det är inte helt okej!! Så stanna där ni är, tack. Sedan åkte vi till Väla och mamma betala ett par byxor som satt fint som fan. (2 storlekar ner) bara två kvar sen har jag 15 par jeans som väntar på mig. Fint som snor skulle jag vilja kalla det. Sen köpte jag själv en långarmad tröja. Nu har jag ångest över kina maten ... men ibland får man fuska lite. (kanske inte nu när de ska sy in klänningen) hahaha. Fick även en ny fläckfri klänning och expiditen höll på att tappa hakan när jag "Ser jag tjock ut, va ärlig annars blir jag arg. Jag kan ta det, bara säg ärligt".. Hon stod och kolla på mig med stora ögon många sekunder innan hon fick tillbaka fattningen. "Nej, hade du varit rak hade du ju sett ut som en kille" ... väntan "Nej, det är okej" hahaha. Så skrattade vi både två.


Ja vi får väl se, hoppas på att lite ska till ska försvinna.. SNÄLLA!!
Idag blir det antagligen att vara taxi har fortfarande inte bestämt mig än så vi får se. Sen blir det väl inom och säga hej till trevligt folk.

JAG ÄR LYCKLIG, RIKTIGT LYCKLIG!!!


P U S S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar