fredag 12 februari 2010

' Juicagrogg.

Fattade verkligen inte varför jag inte kunde se igår och inte läsa något. Varför min syn helt plötsligt försvann men sen kom det som ett bombnedslag MIGRÄN! Inte haft så vad ska man säga stark migrän på år. Så inte konstigt att jag blev helt nojjig. Så 9 gick jag och la mig och sov bort det!

Så klockan tre inatt var jag ganska pigg, men somnade igen. Skolan idag var givande då Börje hjälpte mig och niki med naturkunskapen som jag ska plugga på imorgon när jag är äckelbakis.

Idag.. idag ska det bli juicagroggar som sjutton med min Emma <3 om jag gillar den tjejen massvis?! EH JA!!!!! Får se vad kvällen hittar på, en flicka har ju många alternativ. Jag hoppas på ett speciellt ... men det kan jag ju inte avslöja. Jag är också arg på min våg! Det är något seriöst fel... eller så vill min kropp inte gå ner i vikt! Fast mamma säger att jag gör fel, att muskler väger mer än fett och om jag tränar såhär mycket så bildas muskler och jag säger att hon har fel! Så jag är arg och funderar på att svälta mig ännu mer.. men det ska jag inte!
Fast arg är jag! För hur mycket mindre kan man egentligen äta? BLÄ!

Sen kom mitt körkort idag och jag är inte ett dugg lik mig själv.. Så ska bli kul om jag komemr ens komma in med det. För övrigt blev jag skit ful men det bjuder jag på.



Nu ska jag fixa för ikväll...
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar