måndag 22 februari 2010

' inte okej!


Igår kom hanna och Emma hit och vi tittade på nya beck och pratade lite skit. Alltid trevligt!! Idag vaknade jag av att min chef skickade och gav mig min löneförhöjning som jag väntat på! Kändes ganska skönt, somnade om och fick ett sms om jag var vaken. Så jag vaknade till och gick upp och fixade allting. Sen tog jag bilen till syster och vi bestämde oss för att åka in till Halmstad. Hittade en klänning som jag verkligen verkligen vill ha! Hade inte min storlek i den röda, så funderade stakt på att köra till väla som imorgon. Fast så fick jag veta att moster och dem ska dit så beskrev den så gott jag kunde så får vi se om hon hittar den. HOPPAS!!! Annars köper jag den svarta ändå!

Idag är jag deppig eftersom det inte blev någon träning. De är rädda att taket ska rammla in... men ofta!!!! Så sitter här och är skit sur, just nu hade jag varit på väg till våxtorp för min andra träning. Istället sitter jag här och känner mig ännu fetare!! Så vet inte alls vad jag ska göra... det är verkligen tråkigt att vara själv. Tror jag nyss insåg att jag blivit sällskapssjuk!

Jag klarar mig, har alltid gjort och kommer alltid göra.

Nej nu ska jag röra på mig om det så blir 50 situps så ska det göras!!!
Plattmage...ja visst!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar