lördag 9 januari 2010

' tummen upp.

Idag mår man lite bättre, hostar inte lika mycket och febern har sjunkigt! SKÖÖÖÖNT!
Blir ändå inte att fira min älsklings julia... vilken är riktigt jävla tråkigt. Hur man kan längta att få kläupp sig lite och känna sig lite fin, det är konstigt. Men det gör jag i alla fall (ser för övrigt inte klok ut nu) Är också lite glad över att jag lyckades göra andra glada. Fick i uppdrag att skriva en dikt, trodde faktiskt aldrig att jag skulle klara det. Men det gjorde jag och jag är väldigt glad över att de gillade den.

Samtidigt var det väldigt kul att bli förfrågad. <3 Sååå tack så jätte mycket!!!!!

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och göra lite körkortsprov. För det vill jag ha i min hand inom två månder... tre veckor hellst!!!!!


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar