torsdag 14 januari 2010

' torsdag

Massor har hänt, orkar inte ens rabbla upp allt. Skolan har i alla fall börjat och jag är redan trött på den... Så kan det va, nu ska jag bara göra alla arbeten så jag kan sjunga om studentens lyckliga dagar jag också. Låter bra!

Har sovit som en prinsessa hos min fina Henrik, tänka sig att jag faktiskt kan sova där. Känner mig också lite dålig som inte orkar vara social med honom utan kommer dit och sover direkt. Ska skärpa mig.. eller kanske inte. :) - Idag ska jag åka skidor på vallåsen och det ska bli galet kul!

Så har lagt fram allting jag ska ha på mig.. om jag nu kommer kunna röra mig i allt ? Hoho, blir nog en rolig syn må jag tro. Var väl si och sådär tre årsedan jag åkte sist så det kan gå hur fan som hellst. Kul ska det i alla fall bli :)

Nej nu måste jag fixa det sista innan de kommer och hämtar mig, önska mig lycka till.


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar