lördag 16 januari 2010

' be mine.

Igår var jag duktig och diskade älsklings all disk, och städade lite. Sedan hade jag myskväll med lillasyster som blir hela 8 år idag! Helt galet vad tiden går fort. Sedan åkte jag till Annica och Benny på mat och sällskap med mamma och dem.

Bästaste älskling kom och hämtade mig vi la oss nästan direkt. Lite tråkigt att det är som det är nu. Att vi faktiskt bara sover ihop, men ska försöka att inte vara sån.

Känns tråkigt att jag aldrig hinner träffa mina vänner längre. Förstår bara inte hur jag ska få ihop det på vardagarna sen har jag haft fullt upp varje helg. Får bli bättre med det, men att åka till halmstad och umgås känns sådär. Hatar som sagt Halmstads uteliv!

Ikväll blir det i alla fall jobb, sen får vi se vad jag hittar på för något efteråt.

Det var allt.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar