lördag 30 januari 2010

' okej då kör vi.

Det känns dumt att klaga över kvällen, den har varit bra. Så bra som den nu kan bli. Film och mysigheter är aldrig fel! Skulle egentligen träffat Emma också och varit nere på brasseriet men jag behöver sömn mer än något annat. Så det blev inte så.

Ringde och sjukanmälde mig till jobbet, nu hade jag nog kunnat jobba. Fast det känns kanske skönt att ha denna helgen för mig själv. Så imorgon satsar jag kanske på utgång, jag har ännu inte bestämt mig. Jag det blir så.. men jag hinner ändra mig 100gånger så vem vet.

Jag ska också plugga körkort, åh herregud vad jag vill ha det. Om jag kommer köra onödiga runder första dagen och antagligen krocka och dö. Men vaddå da, då har jag i alla fall fått mitt fina körkort.

Sen ska jag klarar skolan.... JA! Sen ska jag kolla runt- Drömmen är att arbeta utomlands och får jag bara ihop mina 200 h med barn så ska det nog lösa sig. Kanske blir en Nanny Cornelia. Vem vet? Ja, ingenting ska komma iväg.

Så ingen ska få komma in i min hjärna och ändra mina drömmar jag haft sedan barnsben. För är det något jag inte ska så är det stanna här. Om jag så ska jobba med det äckligaste jobbet så tar jag det, bara jag får se världen- Så som jag vill se den.

Så jag lever okej? .. Ge mig tid sen är jag där jag vill.
Imorgon börja min nya unika kost och det kommer gå.
Kortet ska köpas och fotbollen ska jag försöka hinna med,
för jag var grym och jag kan bara jag vill.


Godnatt på er gott folk....

I'm back to old me soon.. just don't rush it!

/ C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar