torsdag 7 januari 2010

' buuu.

Febern har kommit tillbaka och jag har hostat så mycket att ajg rivit upp halsen så det kommer blod när jag spottar. Jätte kul!!! Vill verkligen bara bli frisk nu och jag har verkligen gjort allt så jag skulle ha varit frisk. Istället tycks det bara bli sämre och sämre.

Ringde doktorn idag men hade inga tider förrens imorgon bitti och de trodde det kunde vara körtelfeber eftersom det tydligen går nu. Men det tror verkligen inte jag, jag vill bara ha medecin för hostan och att de ska kolla så allt är som det ska i halsen.

Ska sluta klaga, men man får klaga lite när amn är dålig. Idag ska jag inte göra ett skit, kanske knarka lite panodil och göra ett och annat körtestprov.

För övrigt.... detta lovet har suuugit balle!


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar