fredag 1 januari 2010

' 2009 - 2010

2009 - har varit det bästa året i mitt liv än så länge. Året har mest bestått mest utav lycka än sorg. Det finns mycket fler dagar då skratt har varit en del av mina dagar än gråt. Jag har samtidigt gjort så sjukt roliga saker. Haft helt underbara vänner vid min sida, nya som gammla.

Jag har också blivit ett år äldre och lite klokare, funnit den mest underbaraste personen av alla vars hjärta jag håller kär. Även haft en helt sinnesjukt bra resa till turkiet.

Tack 2009 nu är jag redo för 2010.

Det var sjukt stressigt igår med matan och att hinna bli färdig i tid. Maten blev färdig inte jag. Det blev till förrätt : räkmacka. Sedan klyftpotatis, fläskfilé, fyra olika såser och sallad. Eferrätt: skulle det ha blivit glass med hallon men det åt vi inte. Vi sjöng singstar och hade allmänt mysigt. Sen åkte jag vidare men var där knappt en timme, såg lite fyrverkerier. Sedan åkte jag vidare till min älskling som befann sig på en annan fest.

En helt okej nyår.


Nu ska jag äta onyttigheter och mysa med min man framför public enemis :)

PUSS OCH GOD FORTSÄTTNING

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar