torsdag 10 december 2009

' modell?

Lite med information om det här med modellbilderna.



Jag läser nu foto B snart C, vi ska åka antagligen åka till London nästa termin och därför samlar vi alla nu in egna pengar på foto uppdrag. Eftersom vi åker till London för att fotografera (och ha galet kul) Vi har nu till gång till en riktig studio som har allt som behövs för att ta bra bilder. Man kommer få ett 10-20 tal bilder för 200 :- Priset kommer antagligen höjas senare men eftersom jag för mesta dels bara haft klasskamrater och min lillasyster i studion har jag bestämt mig för att ta det priset nu i början.



Är man intreserad så säger man bara till mig så ska kollar jag om vi kan boka in en tid som passar oss båda. För de här 200:- får du som sagt 10-20 bilder och jag redigerar dem för dem som vill också. (men jag kommer inte ändra för mycket) eftersom jag vill att de ska vara så äkta som möjligt. Man får också ta med hur många ombyten man vill och självklart får du välja vilka bilder du tycker bäst om.





Är du sugen så hör av dig C_ornelia@

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar