söndag 1 november 2009

' we're having a off day.

När det är lov ska man vara glad, men jag har kännt mig allt annat än glad. Bara gått och väntat på att något litet ord skulle fått mig att gråta. För jag tror aldrig jag varit såhär känslig. Jag är arg utan någon direkt anledning och saker och ting blir inte bättre när man känner att det är någonting i luften.

Drömmen gör mig galen, jag vill sluta drömma! Alls åsikter gör mig ledsen, förvirrad och osäker. Varför måste folk bry sig så jävla mycket? Jag känner mig sådär osäker igen, som om man går och väntar på att något hemskt ska hända. .. det känns så.

Som att jag kommer stå där ensam, så varför är man inte sitt bästa jag då? Utan varför måste man visa sina sämsta sidor. Irriterad på att folk inte förstår. Förstår hur ett ord kan såra än så mycket. Irriterad på att de tror man kan säga vad som hellst och att man bara ska ta in det och svälja.

Arg över att jag inte fått någonting gjort.. jag har ingen lust.
Ändå ska jag ut och fota senare..

jag vill bara känna att det är värt att kämpa för... att man betyder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar