onsdag 28 oktober 2009

' happy

Hur lycklig får man egentligen vara? För jag skulle kunna dansa och skutta tills mina ben blödde. Ingenting speciellt har hänt ändå känns det så underbart bra. Kanske tjatar jag men jag kan inte minnas när jag mådde såhär bra. När allt var såhär perfekt. Jag är rädd att säga det högt, ifall det skulle försvinna men jag måste chansa.

Jag hade världens mysigaste dag med älskling igår jag tror inte han visste att det faktiskt var 4 månadersedan vi träffades. Eller ja vi hade ju träffat varandra innan.. fast det räknas inte. För då såg jag inte han så som jag gjorde då.

Visst är det lustigt det där när man helt plötsligt ser en människa annorlundare. För det var just vad som hände den 27 juni. Det var som en helt annan människa som stod framför mig.. det var det kanske också? Det vet jag inte. Som sagt hade jag en underbart bra dag igår. Klarade testet A på körskolan så nu är jag färdig med det. Skrev 2 sidor av mitt projektarbete eller nja sammanlagt skrev jag nog 10 sidor innan jag bestämde mig för vad det skulle bli... och det är en hemlis.

Sen kom Angelika hit vi gjorde faktiskt ingenting.. haha, sen åkte jag med henne hem till min älskling där ragge och han tittade på rögle - hv71 självklart vann mitt lag. Lite smått kul, sedan när ragge åkte myste vi framför johan falk.

Riktigt bra serie och blir ju ännu bättre med världens finaste hjärta som slår jämte mig. ..


Vilken tönt jag är.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar