tisdag 10 november 2009

' ohhappy.

Sitter och lyssnar på queen - i want to break free och njuter.

Skolan idag var faktiskt bättre än förväntat. Magnus made my day, tack för det. För första gången på väldigt länge känner jag lite viddar från årskurs 1 i gymnasiet. Jag ska klara att ta tag i allt igen och visa att jag allt kan få högsta betyg bara jag vill. Så det så!

Sitter och väntar på att älskling ska bli klar så jag kan åka med han till laholm och nana kudde där. Imorgon är det idrottsdag och ska tänker skolka. Har visst körning vid 10, så vägrar sitta och vänta till halv 2 då. NIX! Har annat för mig.
Nervös inför körningen också.. ny lärare och jag hatar det här med körkort!!

Imorgon har jag och älskling blivit bjudna till syster och pangan. Det blir pizza och lite spel, aldrig fel. ........snart är lördag här <3


Jag mår bra, hoppas ni också gör det!


PS; HUR KORKAD ÄR MAN EGENTLIGEN OM MAN TROR ATT INVANDRARE OCH HYGIEN HAR MED SVIN INFLUENSAN ATT GÖRA??????! BLIR ARG BARA JAG TÄNKER PÅ DET!! IDIOT! DS:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar