onsdag 11 november 2009

' bra onsdag.

Vaknade upp hemma hos älskling, tog bussen hem till pappa och sov två timmar till. Sedan tog jag bussen till h-stad och körde med min nya körlärare. HERREJISSES vilken jävla skillnad. Gud vad bra det gick och han var inte alls som han andra. Kände mig säker och vågade göra något fel. Så nu har vi bokat alla körningar och imorgon blir det halkan.. KOMMER dock dö som kommer få ta bussen från laholm 06.00 ..

Nu väntar jag bara på att dagen ska gå, ikväll blir det pizza med älskling, syster och pangan. Ska bli riktigt trevligt, hoppas dock att de inte blir en för sen kväll för då lär väl jag vara helt jäkla död imorgon.

LT- har idag en stor intervjuv med älskling också. Så stolt över honom som var den enda nominerade i Laholm. Hoppas, hoppas och hoppas att han får priset han förtjänar det! <3<3

Snart är också lördag här.. tagga :)


De blir ingen skola fråns efter 12 imorgon.. ajajaj. Hade verkligen behövt gå på foton men så är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar