fredag 6 november 2009

' en fredag

framför idol.

Jag har sagt det innan men jag säger det igen, jag har nog världens bästa och underbaraste pojkvän. Han kom ändå hit igår och ingen kunde vara gladare än jag. Vi tittade lite på nöjespokalen och han berättade allt om sin dag. Sedan försökte vi sova, varför är det så när man måste gå och lägga sig tidigt så har man så mycket att tjata om? Vi somnade i alla fall till sist. Älsklings klocka ringde 05.15 då var jag som död, somnade vidare efter han åkt och gick upp vid 10.

Lite bättre idag men fortfarande feber. Har fått gjort lite körkortsprov. Åh grattis till broder som klara sitt körkort idag :) Annars hade jag bara haft huvudvärk och sovit.

Ikväll blir det idol för hela slanten, älskling undrade om jag ville med och käka tacos och titta på idol hos någon av hans vänner. Men jag orkade ärligt talat inte och kändes inte rätt efter att jag sagt till Ikka att jag inte orkade ses ikväll.
Kanske, kanske åker in till min finaste senare.. men vi får se.

Nu ska jag i alla fall bara mysa framför tv'n med mammi som varit helt underbar nu medan jag varit sjuk. Ibland är det skönt att ha någon som tar hand om en.

Imorgon & på söndag blir det jobb, ska också fira emmas 20 års dag imorgon :) <3


sen vill jag passa på att tacka sandra som gjorde min dag mycket bättre igår <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar