onsdag 1 augusti 2012

' Woop

Förutom att jag är sjuk så älskar jag livet här nere. Okej, nu har jag legat på hotellrummet i tre dagar.. SÅ är en aning uttråkad!!! Men imorgon blir det stranden och fest! Japp, jag klarar inte sitta inne mer. Ska göra samma sak idag som jag gjorde igår. Beställa hem kina mat. De kommer direkt upp till rummet och lämnar. Så jävla nice!! Massa roligt har hänt här nere och massa annat kul kommer att ske. Jag ska bli moster hur coolt är inte det? Så jävla lycklig!!! En annan överraskning kommer också komma. Men den kan jag inte skriva om. Men nära och kära kommer uppskatta den som fan. * Som sagt har det hur bra som helst. Fast är vit som ja vet inte vad. Så måste börja sola och det ska jag börja med imorgon :) ' Saknar vissa där hemma mer än andra .. Haha antar att de var ett fint avslut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar