tisdag 19 juni 2012

' STRESS

Jag är stressad som ett as och känner att om något inte går som jag vill så skulle mina tårar komma fram. Jag klarar helt enkelt inte mina nerver och all stress just nu! Blev KAOS när vi kollade biljetterna idag och fortfarande lite KAOS! Men vi hoppas att vi ska kunna lösa det på något sätt.. Det är en sak som inte kommer med när vi skriver ut dem. /som ska vara med! Vi vet fortfarande inte om någon hämtar upp oss imorgon! Vilket hade varit SKIT skönt att veta... Nu ska jag inte va sån- För är egentligen inte alls negativ. Allt löser sig och längtar i sönder. Men dagen idag har varit jäävligt strulig! Så nu är det in med låtarna på mobilen. Slänga mig i duschen för att sedan ge mig iväg. Imorgon drar vi!!!!! LÄNGTAR som fan! Detta jag har velat göra hela tiden. Snart 1 årsedan jag bestämde mig för att drömmar faktiskt är viktiga. Även om jag frågasatt mitt beslut 1000 gånger sedan dess om jag verkligen gjorde rätt. Så känns det äntligen som att det gjorde jag. Det är detta jag vill. Flytta ihop och leva lycklig i alla mina dagar.. Det har jag tid för sen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar