fredag 8 juni 2012

' OJ!

Detta är så typiskt mig. Står framför spegeln och inser vilken jävla utväxt jag har! Jag hade tänkt fixa den innan jag åkte. Men nu.. Nu är den sådär fult jävla äckel blond. Inte OK! Jag vill ju vara fin i mitt hår till lördag och nästa!! Som vanligt skickade jag ett akut sms till syster... kan inte hon kommer nog mina tårar fram. (Haha jag är så patetiskt) Jag vågar inte köpa sån bajsfärg man gör själv. Eller inte blont iaf. Mina problem idag är så stora. Jag vill inte gå med utväxt till lördag. Varför känner jag inte fler frisörer? Eller varför har jag inte pengar så jag kan gå till en riktig frisörsalong? Det är en smula synd om mig idag. Sitter och ler lite över mig själv. Imorgon ska jag sola i alldeles för många minuter... Vad gör man inte för att bli fin? Jag kanske ska pussas på lördag ju... ;) Saaaknar verkligen attt ligga och pussas. Det är fan det bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar