onsdag 4 april 2012

' sorry.

Förlåt för mina tråkiga och deppiga inlägg! Har varit lite halvdepp i några dagar. Det börjar äntligen rätta till sig. Antar att de där den där jävla veckan som spökar sådär lite smått i min kropp. Veckodagarna går så snabbt (ja helgerna med) så jag hinner ju fan inte med. Inte för jag vet vad jag gör som tar så "mycket" tid.

Imorgon går vi allafall in på torsdag och då har jag tänkt fira med lite cider för att få in påskfeeling. Fredag blir det upp till Halmstad för att fira lite påsk med pappa, syster och svåger? (heter det så) På lördag om vädret håller sig fint blir det Danmark. Annars blir det bara pepes på kvällen- Söndag blir det slappe. (Ja ni ser, jag hinner fan inte andas) Sen måste jag börja öva levern på mitt hårda liv jag ska leva i sommar.
Ett skämt för den som inte fatta..

Nej nu ska jag och mitt röda ansikte hoppa i duschen.. /Fan vad tråkigt inlägg. Men jaja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar