måndag 16 april 2012

' skärpning!

Jag måste fan bättra mig på så jävla många plan! Jag måste börja bli räddare om människor som betyder något för mig. Samt snällare mot människor jag egentligen inte bryr mig ett skit om... Ska jag vara ärlig så har jag varit en fitta de två senaste veckorna och det är inte okej.

Det är inte okej att köra över människor bara för man själv ska få ut någonting av saker och ärligt.. Det är fan vad jag gjort nu. Not okey! Samt köra mig "i don't fucking care" attityd. Vafan det är ju jag? Världens känsligaste tjej som börjar gråta bara för två saker inte går vägen en lördagskväll. (jag menar, vafan blås på mig så faller mina tårar) Nej ändring!! Inget mer av mitt jävla bajs stuk!

Så imorgon ska jag bli den vanliga snälla och inte fittiga Cornelia igen. Som inte ...... eftersom jag inte vet vilka som läser så kan jag inte berätta hela historian.. men det är inte okey så är det med det.

Annars? Har jag haft en trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar