måndag 12 mars 2012

' you and I


Min lägenhet är så jävla hångelfin att jag blir tårögd. Slitit som ett djur men nu är den finfin. väntar på att klockan ska ticka så de första människan kan komma och titta. Känns ju så jävla B liksom. Hej, detta är min lägenhet på bablabla kvadrat. Hoppas du gillar den, taccck hej. Sen samma till nästan. Jahopp. Hoppas ni får det lika kul i den som jag haft, höhö! PS; Akta dig för grannen! DS:

Idag är jag ledig och har spenderat hela dagen med städa och kvällen ska spenderas med träning. Fan vad roligt jag har det. Om jag längtar till Grekland nu! När jag lär har något att göra varje kväll. Det är fan nackdelen med att vara singel. När man är tillsammans med någon har man ofta alltid någon att tillbringa kvällarna med. Inte för att jag har emot mitt eget sällskap, jag är ju ganska rolig. Men när jag får mina ryck om VILL göra något. Så jobbar ju bästa maggan som alltid är på. Sen är ju resten icke singlar och gör antagligen samma sak som jag gjorde. Fast nä, jag var fan lite roligare ;)- Har iaf lovat mig själv att ALDRIG bli en sittahemmaväntatjejigen! ÖH! Sitta och VÄNTA på att den andra personen ska göra SITT? Hur patetiskt får man vara?


Okej? Ni har fattat nu att jag vill göra något ikväll... VILL. GÖRA. NÅGOT. IKVÄLL!
Fan jag måste hitta ett vardagshångel. Jag saknar mitt vardagshångel precis just nu. :)

1 kommentar:

  1. Ahhhh ingen sittahemmaochvantatjej. Jag ar sa stolt! <3

    Pusss Katt

    SvaraRadera