torsdag 8 mars 2012

' Tårkalas.

Det som jag ALDRIG trodde skulle hände har hänt. Jag var helt säker på att jag skulle göra plan B i sommar. Jobba på Maxi och spara pengar för att sedan resa. Istället visade det sig att jag fick jobbet i Grekland. Bara jag tänker på det blir jag så glad att jag skulle kunna gråta. Jag behövde detta mer än någonsin känner jag. Det är liksom min tur nu.

Jag åker i antingen Maj eller Juni, sen får vi se om det blir en månad eller om jag stannar till September. bara att jag fick det av över 200 sökande. Det känns (HELT JÄVLA UNDERBART) Alla intervjuer är inte ens slut. Så när Joakim (som han heter) ringde trodde jag han skojade. Varför ringa innan? Men nix, jobbet är mitt!

Det är så mycket nytt att jag blir snurrig bara jag tänker på det. Ska bli sambos i första gången i mitt liv och vara ifrån Laholm mer än 2 veckor (vilket jag aldrig varit tidigare)
Ja som ni säkert förstår är jag gå på moln glad. Som sagt, timingen kunde fan inte bli bättre.


PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar