tisdag 13 mars 2012

' kärring.




Jag är lite sugen på att tatuera in svalorna på skuldran. Men eftersom jag redan har svalor på armen.. kanske det blir för mycket? Måste funderar på detta.

Sen har jag nästan bestämt mig för att göra korset i nacken. Sen har jag en tredje som jag ska ha på ett annat ställe. (har kommit in i tatto sug som fan) Ändå har jag lovat mig själv att jag enbart ska ha tre. Eftersom jag redan har två innebär det att jag bara får göra ent till.. Så ska grubbla på detta tills jag kommer hem.


Har fått gjort en jävla massa idag. Hämtat ut mitt pass, visat lägenheten för en RIKTIG snyggve. Hade jag fått bestämma skulle han fått den direkt, jappjappjapp. Sen var jag på ladan med mamma och vi åkte senare till världen gulliaste Hjalmar och Rebecka som bjöd på lite bullar. Sen var det bara på med jobbekläderna och steka lite hamburgare. Alex bjöd hem på tekken och vem fan kan säga nej till det? Förr var jag en mästare på det. Behöver nog lite mer övning innan jag kan sätta det namnet igen..

Så som ni förstår har jag haft en riktigt bra tisdag. Så tack för mig och min kärringa träningsvärk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar