tisdag 7 februari 2012

' bitter.

Funderar på om jag ska ha rödvecka eller om jag egentligen skulle haft? Med mini p-piller vet man aldrig. Kan gå månader innan den kommer. Sen kan jag ha den i två veckor. Jävla strul det där. Men jag antar något för är på att så in i helvetes dåligt humör och börjar gråta för minsta lilla motgång. (tror det är ett ganska tydligt exempel) Fällde nyss några tårar över min tvätt som jag helt glömde bort!! Så nu är den ju inte torr eftersom någon annan fräckis skulle ha tvättstugan!!! Hoppas på att få låna kusins torktumlare om vi ska dit och spela ikväll. Annars kanske jag gråter en skvätt till..

Ja jag vet... Jag blir ett känslomässigt monster när jag ska eller egentligen ska ha? Eller ja hur fan det nu funkar. Fan vad skönt om jag hade blivit med snopp istället och sluppit sånt här argsintabesvär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar