torsdag 3 november 2011

' Vad jag än gör.

Hur bra man än är så finns det alltid nån jävel som är bättre


Vill gråta en skvätt, men ingenting blir bättre utav det. Haft djupa samtal med min mamma ikväll. Om att säga upp lägenheten eller inte. Jag tror faktiskt det blir så efter jul. Jag älskar min lägenhet tror mig, vill inget annat än att ha den kvar. Fast ekonomin räcker inte. Sen vill jag göra någonting. Tanken är att kanske bosätta sig på X säger ingenting än. Men jag har en plan på hur jag ska göra. Ska bara få igång det på allvar. Har verkligen ingenting att stanna för i Laholm. Är så trött på alla jävla drägg som tror de kan bete sig precis hur fan de vill mot en.

Är trött på att bli behandlad som skit! Så jag behöver komma härifrån ett tag, för att sedan hitta tillbaka till det jag älskar och hatar med denna staden. Pluggandet får vänta, min dröm är inte riktigt där en..


Idag är en sån där dag... en dag då man ska försöka överleva natten med alla sina tankar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar