torsdag 13 oktober 2011

' skillnad

Så åkte vi till Oslo och sökte jobb och bara besökte staden. Båda blev sjuka och febriga men vi gjorde det bästa vi kunde ändå. Tror jag behövde de bara att få komma bort en sväng. På bussen hem ringde ett jobberbjudande i sthlm och ville att jag skulle komma dit. Nu vet jag inte ut eller in.

Saker har hänt den här veckan som jag inte alls var beredd på. Varför händer såna saker alltid när jag bestämt mig för något? Jag tänkte och kan inte ge upp allt igen! Jag vill leva mitt liv. Börjar bli trött på hur folk bara tror att de kan komma tillbaka och att allting ska vara som förut. Det är inte som förut. Det är jag som drar mig åt sidan och du som får jobba satan. För mitt hjärta är inte hos dig.


Det är skillnad på att ha en kuk och va en. Tydligen fattar inte någon det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar